Saturday, February 1, 2014

tahun baru cina

assalammualaikum..

selamat tahun baru cina uuuoolllsss
cuti tahun baru cina ni lama mesti ramai yang balik kampung kan
selamat balik bercuti berhati-hati di jalan raya tak mahu pandu laju-laju macam nak g lumba kt sepang 
tahun baru cina ni ain dapt cuti 5 hari
cuti dok menghabiskan masa dgn kuar enjoy dgn best friend,kemas rumah 
di samping menyiapkan baju-baju custmer
dah tu dgn kepala demam +++ dh bape hari asyik ok xok
tp alhamdulilah mybe ini tanda syg allah swt pada ain dgn memberi sakit 
supaya ain sentiasa mengingati ye

tahun ni tahun kuda so nak gak ambik gambar kt kuda
jd pergi jalan2x kat sunway prymid jumpa
patung kuda jd ambik peluang ambik lah gambar
tttaaaddddaaa
kan dh dapat pegang kuda walaupun kuda tipu je

ok ni muka bajet comel.. ok time ni ain dating dgn bdk kecik ni
so faham-faham lah klu dah tahun baru cina bugga sakura conform lah mesti ada
 klu x warna merah warna pink 
ok ni gambar budak demok yg dr td xbehenti mengunyah huhuhu
ok cukuplah sampai sini je esok sambung g
k bye2x uuuooolllsss

Post a Comment